SÖNDAG

 
Imorse åkte jag till gymmet och sedan tog en sväng till affären för att köpa lite nyttiga råvaror. Vill verkligen ändra på min livsstil, men det är så svårt. Jag måste vara mer strukturerad, jag vill inte vara hungrig hela tiden, det blir ju bara att jag proppar i mig mer på kvällen istället. I somras tränade jag mer än vad jag tror att jag nånsin gjort i hela mitt liv. Jag såg och kände förändring men nu i det mörka halvåret har jag gått tillbaka till mitt rätta jag - chips monstret. Jag har tagit ett ministeg i rätt riktning i alla fall.
 
- Jag tog bort instagram appen från mobil, ipad och
- installerade pump up appen igen istället.
 
Det är en jättebra träningsapp om man vill finna inspiration och motivation i sin träning. Det är som instagram fast inriktat på träning och nyttig mat. Men jag kan inte låta bli att skratta när någon lägger upp en bild på lite gurka och tonfisk på en tallrik och flera kommenterar "yum" eller "that's my kind of food!" NEJ? Förlåt men det ser ut som vatten på en tallrik och det ser inte gott ut och kan vara den tröttaste matlagningen jag någonsin sett. 
 
Det är det här som är problemet. De har intalat sig själva att det är gott att äta en hel vattenmelon på morgonen, rå broccoli till lunch och sedan en liten bit mango till kvälls snack och att matlagning är onödigt. Jag älskar också hur det inte krävs några skills i köket men ändå lägger man upp det som att man jobbar på resturang med tre prickar balsamvinäger på tallrikens kant. Haha. Jag är så bitter just nu. Ska gå och göra plankan. Hejdåå!
Allmänt | |
Upp