3 favoriter

 
Quinoa, halloumi, romansallad, avocado, rädisor, solrosfrön, soltorkade tomater och lime. 
Dressing: olivolja, 2 matskedar skånsk senap, cirka 2 teskedar balsamvinäger, agave sirap, salt och peppar! 
VÄRLDENS GODASTE SALLAD! <3
 
Paj måste nog vara världens godaste grej. 
Deg:
- 3 dl vetemjöl
- 2tsk salt
-3 msk vatten
 
Jag brukar fräsa gullök och vitlök först och sen ha i spenat, fryst eller färsk och låter det bli en slags"bas" till pajen. Jag ställer det åt sidan. Skivar tomater och rödlök. Rostar pinjenötter och delar mozzarella med händerna. Först förgräddar jag pajen i cirka 15 minuter, sedan har jag på spenatbasen, skivade tomater, rödlök och sedan lägger jag över mozzarellan och lite parmesan eller annan ost. Sist har man på pinjenötter och eventuellt extra solrosfrön. In i ungnen cirka 30 min. 
 
 Världens bästa vårrullar! man kan ju ha vad som helst i men såsen är gjord på jordnötssmör, dadlar, citron, agave sirap, vitlök, soja och sesamfrön, yum!
 
Allmänt | |
#1 - - Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Shit vilka fina bilder du tar och MUMS för denna goda maaat :)

Sjukt kul att du gillar min design btw!!
Många kramar från Hanna <3

Upp