2016

 
Jag firade in det nya året med min bästa vän å kärlek. Vi kom hem från Indien för precis ett år sen på nyårsafton så vi tyckte att det var självklart att glufsa i oss indisk mat och naan bröd på Shanti igår. Vi gick sedan till Mose Backe för att skåla vid 12 slaget.
 
Jag måste säga att jag får extremt mycket ångest på nyår. Nu hade jag det jättemysigt & det blev precis som jag ville men jag vet att jag inte ensam om att känna enorm press den 31a december. Det är samtidigt något magiskt med fyerkerier och att alla tänker på hur saker ska förändras det kommande året. Jag ska försöka acceptera mina brister men ändå sträva efter att vara mer "lättsam". Joey skrattade högt när jag påbörjade en mening med "jag är extremt anpassningsbar när jag är..." jag hann inte prata klart innan asgarvet nådde mina trumhinnor. 
Allmänt | |
Upp